Täytyyhän tännekin laittaa vielä jotain, vaikka periaatteessa nyt noi kotisivut on käytössä. Siellä varmaan uusimmat jutut tätä nykyä.

Mutta tässä muutama missiotos...

 

 

2043172.jpg

2043174.jpg

 

2043175.jpg

 

Tässä seuraavassa kuvassa mulle tuli uni ku kello oli jo ainaski 20 yli yheksän illalla. Ja toi Pupu on mulle niii-iiin rakas, et se ei voi nukkuu ilman MUA! =D

2043177.jpg

 

Ja sitte loppuhuipennus....

 

2043178.jpg

 

Mä päätin yks päivä et musta tulee kasvissyöjä ja mä kävin salaa kähveltämässä perunaämpäristä yhen perunan. Ja se oli hyvää...En ehtiny ku muutaman haukun syyä ku se jo otettiin multa pois....Mut kaverit hei...Kui hyvät pierut siitä saa!!! Aivan kauhee Smelu lähtee ja kaikki kaikkoo ympäriltä...Cool! =D Ja sit mulla on on ihan uus harrastus: lurppaus! Mulla on siihen just hyvä kieli...Sen pitää olla pitkä ja tosi nopee. Ei mikään paksu. Silloin se ei mahu noitten immeisten nenään eikä korvaan. Ja sit niskanikamat pitää olla Premium-luokkaa. Notkeet ja semmoset taipuvaiset, et sit ehit joka raosta sen nokkas tunkemaan. Kaikista parhain lurppaus on semmonen, et ensin teet jotain tosi hauskoja temppuja et sun omistajat kihertää naurusta, silloin ne ei pysty väistelemään niin tehokkaasti. Sit kauheeta vauhtia tykö ja siinä matkalla nuolet nenän tosi märäks. Ja sit alotat Lurppauksen...Kieltä niin p***** peliin.......HUBAA!!!

 

Tähän Loppuun Viikon Visainen:

Mitä tarkoittaa sana KUNKKARILLU?

=D  =D  =D  =D  =D  =D  =D  =D