Maukka tiedottaa:

"Nyt kaikille mun Äijä-kavereille mää sanon tän nyt ihan suoraan: Turha tulla Äijäilleen mulle, moon ihan yht suht kova Jäbä ku teki, vaikkei mul enää kulkussii ookkaa eikä ne ihmeen tostes..testes..eiku tsetse...no ne hormoonnit minu sisällä enää kohta jyllääkkää! 

Täl hetkel oon ehkä 0,5 rosenttii vaisumpi ku ennen, mut se johtuu niist pallitohtorin aineist! Anto vielä kotiiki spruutan ja ainehet, et pysyy lievä sivuaskellus päällänsä, etten muka tajuu mitä mulle on tehty!

Mamit sanoo, et ku mää nyt sitte ehkä jos ja kun rauhotun, niin me aletaan käymään enemmän kylässä. En kuulemma sitte enää ressaa itteäni henkiltä! No hei daa, en oo ennenkää ressannu, se on ollu vaan INTOA!!"

"Jos haluutte nähä mut ja mun kuupan, niin kuikkelehtikaapa mun kotisivuille päiväkirjaa kurkistelemaan. Sielä on monta muutaki kuvaa ja hauskaa juttua!! Ja jättäkää "hajumerkki" käynnistänne vieraskirjaan, Mamit käy ne sitte mulle sieltä haistelemassa! =)=)"

NauruPusuViatonKieli ulkonaNauruPusuViatonKieli ulkonaViatonNolostunutKieli ulkonaNauruSilmäniskuPusuCoolCoolCoolPusuHymyViatonKieli ulkonaNauruSilmäniskuViatonNolostunutSilmäniskuPusuKieli ulkonaHymyPusu